FAQ - frisører

 

Spørgsmål:
Hvad er Bapoon.dk?

Svar:
Vi er en frisørportal, som hjælper dig med at få fyldt kalenderen op med nye kunder. Det er gratis at komme i gang, og du betaler kun 15% af den omsætning på NYE kunder Bapoon.dk skaber.



Spørgsmål:
Hvad koster Bapoon.dk at bruge som frisør?

Svar:
Det er gratis som udgangspunkt. Det er gratis at komme i gang, der er ingen abonnement og andre skjulte omkostninger. Den eneste omkostninger der er forbundet med Bapoon.dk er når der kommer en HELT NY kunde i stolen. Så tager Bapoon.dk et formidlingsfee på 15% af bookingen.



Spørgsmål:
Skal Bapoon.dk også have noget af omsætningen på en ny kunde, hvis han/hun køber noget i salonen?

Svar:
Nej det er kun selve bookingen Bapoon.dk tager et formidlingsfee for.



Spørgsmål:
Hvad koster sms’erne?

Svar:
Bapoon.dk betaler for sms’en ved alle de nye kunder. Hvis du ønsker at de bookinger, du selv ligger i kalenderen, skal modtage en sms’er koster det kun 40 øre pr. sms.



Spørgsmål:
Hvordan ligger jeg en booking ind?

Svar:
Du klikker ind på kalenderen i menuen i højre side, vælger den aktuelle medarbejder og tidspunkt.

Der vil nu komme et vindue frem, hvor du skal vælge følgende:

  • Medarbejde
  • Køn og ydelse
  • Eventuelt indsætte en kommentar
Er det en eksisterende kunde, så indtaster du mobilnummer og klikker enter – herefter vil kunden info komme frem. Afslut med GEM

Er det en ny kunde klikkes op denne, så den bliver grøn.

Så indtaster man navn, mobil og eventuelt e-mail og afslutter med GEM



Spørgsmål:
Hvordan ændrer jeg mine stamoplysnigner (adresse, logo, telefonnumer etc.)

Svar:
I menuen til venstre klikker du på konto, hvor du kan rette en masse stamdata på salonen.



Spørgsmål:
Jeg har glemt mit password – hvad gør jeg?

Svar:
Ring til os på 7234400 – vi sidder klar til at hjælpe dig!


Spørgsmål:
Hvor ændrer jeg åbningstider på salonen?

Svar:
Det gør du i menuen til højre side under indstillinger. Du vælger fanebladet Kalender indstillinger og retter til.



Spørgsmål:
Hvordan tilføjer jeg en ny kollega/medarbejder?

Svar:
Det kan gøres under indstillinger, vælg  medarbejdere og ude til højre kan du klikke på tilføj medarbejder.



Spørgsmål:
Hvordan ændrer jeg i min vagtplan?

Svar:
Det gøres under indstillinger, klik på medarbejder-fanebladet. Ud for hver medarbejder er der en blyant. Klik på den.

Herefter kan du ændre i arbejdsplanen ud for hver dag.



Spørgsmål:
Jeg vil gerne strege mig en time – hvordan gør jeg det? Og hvad med ferier og fridage?

Svar:
Under indstillinger, medarbejdere, kan du klikke på ikke tilrådighed og tilføje en ”ikke til rådighed” i det tidsrum du ønsker.

Ferier og fridage kan du vælge under medarbejdere og så ferie/sygdom. Her kan du skrive en kommentar til ferien/sygdommen og tilføje flere dage, hvis du ønsker dette.



Spørgsmål:
Hvordan retter jeg i en pris eller en ydelse?

Svar:
I menuen til højre vælges indstilling og dernæst fanebladet ydelser.
Overordnet er der tre kategorier: barn, kvinde og mand.
Klik på mappen ud for den kategori du ønsker at kigge nærmere på.

Så vil to bokse komme frem:
Valgbar ydelse og Valgte ydelser.
De ydelser i Valgte ydelser er online  og kan bookes af kunderne – de andre offline.

Nedenfor finder du listen med onine-ydelserne. Klik på uret for at rette varigheden og mappen for at ændre priser og navn. Afslut alle ændring ved at klikke på GEM.



Spørgsmål:
Hvor kan jeg se mit kundekartoktek?

Svar:
Under menuen til venstre klikker du på kundehåndtering.
Ud for hvert navn kan du klikke på et hvidt papir (tidligere bookinger samt kommentarer), uret (tidligere bookinger samt ydelse) og blyanten (rette oplysninger på kunden)



Spørgsmål:
Forsvinder kunden automatisk fra min kalender, når de aflyser?

Svar:
Ja dette sker helt automatisk.

 

Spørgsmål:
Hvordan sletter jeg en booking?

Svar:
Klik på den aktuelle booking og tryk på slet reservation.